Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  FoodCare rezygnuje  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 01-02/2024

Wypełnić lukę

YouTube jest świetnym miejscem dla prawdziwych dziennikarzy. Przekonują o tym przykłady z Niemiec

Kim jesteś?” – to pierwsze pytanie, które stawia swoim gościom niemiecki dziennikarz i youtuber Tilo Jung. Na swoim kanale Jung & Naiv przyjmuje rolę naiwnego reportera, stawiającego proste pytania i zwracającego się do swoich gości na ty. A prowadzi rozmowy ze znanymi politykami, ekspertami i ciekawymi osobistościami. U Junga był już m.in. ówczesny ambasador Ukrainy w Niemczech Andrij Melnyk, amerykański filozof Noam Chomsky czy była przewodnicząca Związku Wypędzonych Erika Steinbach. Wywiady trwają zwykle ponad trzy godziny, prowadzone są w studiu i transmitowane na żywo. Potem trafiają na kanał. – Robimy co najmniej jeden długi wywiad tygodniowo. W miesiącu mamy ich od sześciu do ośmiu – mówi Tilo Jung. Przyznaje, że nie zawsze łatwo jest namówić polityków na trzygodzinną rozmowę. – Jednak doceniają, że mają wystarczająco dużo czasu na wyjaśnienie swojego punktu widzenia – przyznaje.

Zapowiedzi, fragmenty rozmów i linki do nich zamieszczane są także w mediach społecznościowych – Instagramie, TikToku i X. Na Jung & Naiv trafiają ponadto trzy razy w tygodniu nagrania z konferencji prasowych niemieckiego rządu. – Przed nami nikt tego nie robił, istniały tylko protokoły z konferencji. Teraz my udostępniamy je opinii publicznej – zauważa Jung.

Katarzyna Domagała-Pereira

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.